خره.....
❣ ما پنــــــج نفــر ❣
خره.....

گالری عکس های عاشقانه و دل نوشته های عاشقانه 2015

 

سلام دوستاي گلم بعد مدتي دوباره اومدم

من خره هستم

اومدم كه بگم اين روزا خيلي به دوستام نياز دارم ولي خوب ازشون دورم

دلم خيلييييييييييييي زياد براشون تنگ شده دلم ميخاد دوباره روزي بشه كه كنارشون باشم

من بهترين دوستا و خواهراي دنيا رو دارم كسايي كه هيچكس مثل اونانيست كه معرفت

داشته باشه چون اونا با معرفت ترررين دوستاي دنيان

و

ميخام بگم من هر دوستي داشته باشم

به پاي اينا نميرسه و نميتونه جاشونو بگيره

M.M.F.T.M.M

AsHeQeToNaM

 



نظرات شما عزیزان:

فائزه
ساعت16:11---7 بهمن 1393
واااااای عزیزم واسه ما که خیلی زود اتفاق افتاد
پاسخ:اوخــــــــی
پاسخ:واییییی
پاسخ: مرگــــــــــــــــــــــــــ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

10:32 AM .. ❤️ ما پنــج نفر ❤️ .. دو شنبه ..

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 23447
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 1029
تعداد آنلاین : 1



قالب وبلاگ
گالری عکس

href="http://nonorchat.com/" title="Photo Editing">Mounting created Bloggif

امارگیر حرفه ای سایت

کد موس سیبیل