....!!
❣ ما پنــــــج نفــر ❣
....!!

گونه هایت را برای دست هایم می خواهم
پیشانی ات را برای لب هایم
خودت را برای زندگی ام
می بینی ؟
برای خودم هیچ نمی خواهم ؟!
.
.
عشق یعنی آنجا که دهانها جسارت گفتن ندارند قلب ها می زنند زیر آواز !
.
.
تسبیحی بافته ام
نه از سنگ
نه از چوب
نه از مروارید
بلور اشکهایم را به نخ کشیده ام تا برای شادمانیت دعا کنم !
.
.
اتفاقِ عشق بینِ من و توست ، نگران نباش ! هیچ اتفاقی اتفاقی نیست …
.
.
گفتم برایت میمیرم
تو خندیدی ولی من ، از همان روز تا کنون دیگر برای خودم زندگی نکردم …
.
.
وقتی سردم میشود کافیست حریر نازک خیالت را دور تا دور خودم بپیچم ؛ تا ابد گرم گرمم …
.
.
من از چشمان "تو" چیزی نمی خواهم به جز گاهی نگاهی …
.
.
پیش از تو همه را با معیارهایم می سنجیدم !
بعد از تو همه را با تو می سنجم حتی معیارهایم را ….
.
.

او رفت ...همین..! قصه ام کوتاه بود به سر رسید. کلاغ جان تو هم برو شاید جایی دیگر قصه ای زیبا منتظرت باشد ...!

.

.

پایان



نظرات شما عزیزان:

sadegh
ساعت15:47---17 مهر 1393


خــودَم قَبـــول دارم کـــهنه شـــده ام

آنـــقدر کــهنه

کــه می شــوَد

رویِ گَرد و خـــاک تَنـــَم یــادگــاری نــوشت

خیالی نیست تو هم بنویس و برو...


پاسخ: ممنون قشنگ بود
پاسخ:چ قشنگ


aloone-boy
ساعت15:00---17 مهر 1393

"درد" دارد كسي تنهايت بگذارد كه به جرم بااو بودن همه تنهايت گذاشتند....
پاسخ: :( خیییییلی
پاسخ:وروره جوابت خیییییییییییییییییییییییییییییلی لوس بود ممنون بازم از شما دوست عزیز


پاسخ: با تشکر !


چشم انتظار
ساعت18:53---28 شهريور 1393
سلام
موفق باشید
یاحق
پاسخ: سلام ممنون


فرهان
ساعت18:50---28 شهريور 1393
وبت خوبه مرسی خیال باف....از دعوتت هم سپاس
پاسخ:ممنون افسرده ی عزیزم! خواهش


alone_lover
ساعت18:24---28 شهريور 1393
webe khubi darin
khoshal misham b manam besarin
پاسخ: ممنون چشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

5:47 PM .. ❤️ ما پنــج نفر ❤️ .. یک شنبه ..

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 23447
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 1029
تعداد آنلاین : 1



قالب وبلاگ
گالری عکس

href="http://nonorchat.com/" title="Photo Editing">Mounting created Bloggif

امارگیر حرفه ای سایت

کد موس سیبیل